44710
Książka
W koszyku
Softmarketing czyli człowiek w centrum uwagi /Joanna Gdaniec, Norbert Janeczek - Wydanie I - Więckowice: Personal Excellence Network, 2019. - 183 [1] strona ; ilustracje ; 19 cm.
Softmarketing® czyli innowacyjny model biznesowy, zaproponowany przez Norberta Janeczka, na którym został zbudowany sukces DuoLife, stale zyskuje na popularności i jest już obecny w wielu krajach na całym świecie. Chcąc przybliżyć Wam ideę, która od kilku lat pozwala nam odnosić realne sukcesy, prezentujemy książkę autorstwa Joanny Gdaniec i Norberta Janeczka pt. „softmarketing® czyli człowiek w centrum uwagi”. Książkę nowatorską od pierwszej do ostatniej strony, odpowiadającą rynkowym zapotrzebowaniom i - z punktu widzenia człowieka - po prostu potrzebną. Jeśli więc chcesz się dowiedzieć na czym polega softmarketing® oraz jak sięgnąć po korzyści, które oferuje, powinieneś wybrać książkę Joanny Gdaniec i Norberta Janeczka. Ta niezwykła pozycja: • jest najbardziej wyczekiwaną książką o softmarketingu® • jest inspirowana człowiekiem i jego potrzebami •innowacyjna i strategiczna • przedstawia biznesowe rozwiązania • została stworzona przez ekspertów w swojej dziedzinie. Co więcej, to książka skierowana do wszystkich, którzy marzą o połączeniu sukcesów biznesowych z sukcesami w życiu prywatnym. Autorzy krok po kroku prowadzą czytelnika przez poszczególne obszary softmarketingu®, tłumacząc jego założenia i rządzące nim mechanizmy. Przedstawiają także Kodeks Wartości DuoLife, uwydatniając korzyści, które można osiągnąć, przestrzegając jego założeń w podejmowanych działaniach i podchodząc do niego w sposób strategiczny.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej