Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Autor
Begg David
(2)
Dornbusch Rudigier
(2)
Fischer Styanley
(2)
Kall Jacek
(2)
Rapacki Ryszrd
(2)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Berger Stanisław (1923- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bodie Zvi
(1)
Czarny Bogusław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Fierli Irena
(1)
Gaworecki Władysław W
(1)
Green Andy
(1)
Kostera Monika
(1)
Merton Robert C
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stolarek Antoni
(1)
Stolarek Jadwiga
(1)
Walczak Anna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zboralski Marek
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(5)
Zarządzanie
(4)
Ekonomia
(2)
Ekonomia.Gospodarka
(2)
Makroekonomia
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Turystyka
(2)
Agroturystyka
(1)
Finanse
(1)
Firma
(1)
Geografia Polski
(1)
Geografia gospodarcza Polski
(1)
Globalizacja
(1)
Infrastruktura
(1)
Internacjonalizacja
(1)
Kadry
(1)
Kreatywność
(1)
Kuchnia polska
(1)
Ludność
(1)
Markroekonomia
(1)
Mikroekonomia
(1)
Osadnictwo
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Polityka kadrowa
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przywództwo
(1)
Public Relations
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
System finansowy
(1)
Zanieczyszczenie środowiska
(1)
Zasady rachunkowości
(1)
logistyka
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kuchnia polska / [autor Stanisław Berger. - Wydanie 42. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 751, [1] stron, [64] stron fotografii kolorowych : rysunki ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 KP (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 336 KP (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 stron : tablice ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej